Tocmai l-am auzit astazi pe Marmureanu, ala care prezice cutremurele si toate cele adica e un fel de Dumnezeu mai mic cica. Ca sa nu va ingrijorez, va spun ca ne-a comunicat faptul ca se va produce un nou cutremur si ca sa nu va faceti griji am aflat ca va avea aceeasi intensitate ca acel cutremur din 1802(?) adica vreo 8 grade. Pe langa faptul ca nicio cladire nu va mai sta dreapta ma intreb cine crede toate prezicerile astea. Adica Hancu’ ala sau cum dracu il cheama a zis ca vine un cutremur in 2009 si chiar a fost, cu toate ca a fost micut la un bloc cu 8 etaje s-a simtit al dracului de rau deci intrebarea este daca si cine crede in ce zice Marmureanu asta. Eu unul promit ca voi da un sms catre ceruri sa aflu ce si cum mai sigur si jur ca o sa va informez. Cei care stau in Bucuresti vor vedea cutremurul care va avea doar 8 grade (daca o sa fie) dar adevaratul „rau” va fi in restul tarii unde probabil cutremurul va avea 100 de grade….Tocmai acum prevad ca o sa castig la loto saptamana viitoare deci sa nu mai jucati pentru ca premiul il voi lua eu si pe langa asta prevad ca Obama imi va lasa mie locul la Casa Alba. Sper sa ma credeti si sa nu ziceti ca va mint 😀 Ma duc sa-mi construiesc un tunel ca sa ma adapostesc de cele 8 grade.