Astazi m-am dus sa dau o raita prin Carrefour pentru ca e aproape de mine si sperand ca mai gasesc ceva care sa-mi atraga ochii. Am ajuns la Internity unde aveam o mica problema cu telu’ si am rugat un baiat angajat Cosmote sa ma ajute. Intre timp langa mine vine un taran, un capsunar 99% dupa fata cu nevasta atarniche dupa el si incepe sa se ia de una dintre fetele angajate.

capsunaru’: Bai feftito, eu ti-am zis sa-mi dai 3 cartele de reincarcare si tu mi-ai dat d’astea electronice….

vanzatoarea: Da dar acum am vazut ca a venit marfa si nu am stiut cand v-am servit pe dvs…..

capsunaru’: Nu stiai!? Dar de ce mama dracu’ esti angajata fa aici, nesimtito! Mi-ai luat mai mult cu 1 leu!!!

vanzatoarea: Multumesc! Eu nu v-am jignit pe dvs. iar incarcarea electronica este putin mai scumpa cu cativa bani…

capsunaru’: Ce? Sa ma jignesti tu?!?!! Ia scrie acolo pe factura numele tau sa vezi cum ramai tu fara servici….!!!!

vanzatoarea: …..

Eu stand cu spatele la el vorbeam cu baiatul care se ocupa de telefonul meu: „Frate dar toti capsunarii astia vin in capitala si se cred presedinti ca au cateva sute de euro? Chiar asa l-a invatat familia sa vorbeasca? Eu ii ***** una cu cartelele de nu-i mai trebuia nimic”…..zic eu la care baiatul din fata mea: „Da, mai sunt si oameni din astia…dar daca era seful de magazin aici il dadea afara, oricum nu o sa pateasca fata nimic ca cei care ne coordoneaza gandesc, nu ca asta…” Dobitocul bineinteles ca s-a uitat lung la mine, eu abia asteptam sa comenteze ceva la adresa mea dar din pacate nu a facut-o nici el si nici taranca care era atarnata dupa el si care tinea in mana un super-mega-utlra telefon marca Nokia 1208. In fine, terminatul cu blugi pe care scria mare „Turbo”, „superjeans” si stateau lipite cateva stelute s-a carat din magazin dupa ce a vrut sa demonstreze ce inseamna sa fii taran, capsunar ajuns in propria tara in care pana mai acum 1 an statea si cersea pe la colt de strada. Nu ma mir sa aiba acces la internet si poate din greseala daca se cauta singur pe google cu „capsunar”, „taran”, „cocalar” o sa ajunga la mine pe blog sa vada cum l-am descris. Prefer capsunile din piata, culese de taranii care-si castiga existenta stand intr-o piata de cartier dar care stiu ce inseamna munca si chiar si respectul.

semnatura

