Astazi intr-o plimbare de-a mea prin centru mi-a fost dar sa zaresc un Logan cu semnul „SCOALA”. Nimic anormal pana aici. Limuzina era condusa de o fetita pe la vreo 22 de ani insotita bineinteles de instructorul care cica trebuie sa te invete sa conduci CORECT. Ei bine in mai putin de 300 de metrii domnisoara a reusit sa faca nu mai putin de 3 greseli. Prima data a depasit un dobitoc care stationa pe banda intai fara sa dea semnal si sa se asigure, pur si simplu a tras de volan dupa care a taiat toate cele 3 benzi fara semnal, din nou bineinteles si in final a reusit sa se opreasca la (nu exagerez) fix o palma de un alt autoturism care s-a oprit la semafor normal, fara frana brusca. Fiind in dreptul meu, m-am uitat sa vad ce ii zice instructorul si surpriza…instructorul citea Libertatea. In cazul asta rog insistent toti sau in cazul de fata, toate doritoarele de carnet si volan sa nu mai faca scoala de soferi si sa-si cumpere cate o bicicleta. Eu stiu ca instructorul ala in caz ca tu esti bata si nu ai mai tinut in mana un volan trebuie sa te invete din prima sedinta niste lucruri elementare, bineinteles verbal si mai apoi practic nu sa-ti spuna ce a mai facut Simona Senzual ori Bahmuteanca citindu-ti noile articole din presa. In acest caz inchei aici, urandu-i tipei care vroia carnetul pentru a stresa alte cateva sute de masini in trafic, un sincer si din inima GHINION la examen si sa-l ia atunci cand o s-o invete un INSTRUCTOR adevarat cum se conduce.

semnatura

