Am vazut sambata seara la stiri mare reuniune mare la partidul PNTCD. Unde inainte guverna Corneliu Coposu astazi s-a mentinut traditia si guverneaza tot unul batran. Nu mi-a fost dat in viata mea sa vad ce am vazut la stiri in seara aia. Am vazut batrani ziua care se cearta pe un loc in tramvai ori autobuz, am vazut batrani care stau la cozi de sute de metrii si multe multe altele dar in ziua respectiva absolut toti s-au strans la sediul PNTCD pentru a spune „Ddddaaa maaaiiiica, eu vvvvotez, am veniiittt aiici sa-mi iaaau sttampilllla”. Batraneii astia chiar nu stau bine acasa? Chiar le mai pasa de tara asta care si asa este fara scapare? Chiar mai cred ca traieste Ceausescu ori ca se mai sta la coada la carne de la ora 5 dimineata? NU! Nu mai este nimic din toate astea dar ei traiesc cu „pasiunea” asta pentru Partidul Taranesc. Cand sexul in strada nu mai este o noutate ori cand OTV-ul este televiziunea nr. 1 in tara asta nu cred ca mai intereseaza pe cineva sa puna stampila pe patratul unde scrie PNTCD, serios. Oare nu este mai sanatos sa iesiti la o plimbare in parc decat un drum pana la partidul….taranesc?

