Da…din categoria ce nu-mi place mie pe langa tara asta si multe altele, intervine si ceva ce nu am mai zis pana acum. Totul tine de gusturi bineinteles si nu critic pe nimeni, nici nu am dreptul. Well stim ca suntem vai de noi asa ca popor, stim ca suntem in cacat pana in gat, stim ca ne reprezinta numai analfabeti prin europa dar nu credeam ca lumea e atat de innebunita dupa stand-up comedy. Este Teo ala care tot face glume cica si lumea rade. Am tot auzit in stanga si in dreapta si chiar la munca cel mai mult de individul asta. Ca e super cuuulll, ca e tareee etc. Sa vad si eu ce stie Teo. Dezamagit nu pot spune ca am fost dar nu mi-a placut. Totul este o chestie de gust dar cred ca ori mi-am pierdut eu gustul ori suntem atat de amarati incat am ajuns sa radem la niste „glume” care cica nu’s expirate….Nu stiu cum este in America sau pe unde mai are loc genul asta de „sou” dar pe mine nu ma atrage. Adica as putea si eu sa ies in strada, strang 20 de insi langa mine sa asculte cum zic eu „bag pula” sau „muie” sau „ha ha ha” si sa radem. Sunt demodat, nu am gusturi, sunt praf dar tot nu inteleg cum dracu’ unii se pisa pe ei de ras la vorbele lui nea’ Teo asta 😐 …..a…stiu sa rad la o comedie buna ori o gluma care chiar este gluma dar nu sa rad doar ca sa ma aflu in treaba savurand o sticla de ceva. Sper sa nu sara iar cacanarii de cur in sus si sa inteleaga ca am ceva cu omul Teo dar am dreptul sa spun ca nu-mi plac glumele lui. Nu?

