Iata ca am ascultat sfatul lui Unguru’ si m-am relaxat, am gandit problema si nu am putut sa ma abtin cand am vazut discursul oierului care vrea sa ne conduca. Acolo in Brussels parlamentarii astia se duc sa vorbeasca, sa prezinte anumite planuri si tot asa. Ei bine, oierul Jiji proaspat eliberat din puscarie si-a facut si el loc printre ai’ mai mari…din pacate. Eu nu pot inca sa-mi imaginez cum a ajuns un om ca asta sa fie europarlamentar??? Cum a ajuns un jeg din asta sa ne reprezinte pe noi, Romania intr-un parlament european??? Ati vazut discursul oierului? Bineinteles ca nici nu a scris el macar discursul ala si abia putea sa citeasca, fac pariu ca si un copil de clasa a 3-a stia sa citeasca mai fluent si mai bine decat el. Nu pot sa uit scarbele care comentau pe un ziar de sport si ziceau ca sunt mandrii ca ii reprezinta oierul, ca s-a descurcat foarte bine si ca el a facut ceva pentru tara asta. Ei bine oamenii de genul asta merita sa fie condusi de o mizerie precum jiji.  Degeaba are el ceas de 200.000 euro si costum de 400.000 de mii daca sta precum un stramb si citeste de pe o foaie niste fraze scrise de altcineva si alea citite vai de ele. Sunt  curios daca nu avea casca aia in ureche daca intelegea ce a zis smecherul ala care i-a dat cuvantul. Cum poti ajunge intr-un parlament european fara sa cunosti macar engleza la un nivel incepator? Ganditi-va si voi in ce hal a ajuns tara asta daca ne reprezinta un specimen ca asta si pe deasupra mai vrea sa fie si presedintele tarii! Acum ajung la concluzia ca mai bine ramanea inchis in celula aia chiar si fara sa fie vinovat, asa nebarbierit, cu aceleasi haine 1 saptamana si jucand table pe felii de paine cu colegii de celula. Il urasc si imi este mai antipatic chiar si decat Borcica!

