Nici bine nu citesc presa de sport ca imi sare in ochi un subiect discutat de 9987878 de ori. Ungurii s-au adunat ei si au facut o sedinta in aer liber precum Ziua Micului si a berii si au ajuns din nou la concluzia cavor autonomie. Mai prieteni, eu am vrut sa citesc presa de sport, sa stiu cum au evoluat lucrurile in alte meciuri, sa vad declaratii, faze de joc nu sa vad un subiect mare in care nemuritorul Marko Bela vrea autonomie. Recunosc ca ungurii ca si tara ori oameni sunt muuuult inaintea noastra, cu vreo 20 de ani cam asa dar de aici pana la acelasi subiect „autonomia” mi se pare cale lunga. Ce vor ungurii astia din Tinutul Secuiesc? Simplu, dreptul de a se administra singuri, libertate si sa nu depinda de puterea noastra de cacat aka Basescu & friends. Da, este o putere de cacat dar nu poti tu sa iesi in fiecare an si sa zici „Noi doreste autonomie”, pentru ca esti in Romania. In Ungaria sunt destui romani dar nu am auzit nimic vreodata despre autonomie, nu le am cu politica si am mai zis-o dar daca gresesc ma puteti contrazice ca nu ma supar. Ce m-a iritat si mai rau a fost fraza de genul „NOI suntem proprietari pe 7% din Romania”. Bai prieteni, ati luptat voi pentru tara asta? Ati facut voi ceva prin care ati ajutat tara asta? Raspunsul este nu. Voi ati venit din bunici in bunici, v-ati cumparat case acolo in Tinutul Secuiesc si doar locuiti acolo dar asta nu inseamna ca puteti voi sa faceti ce vreti cu zona respectiva. Si cum nesimtirea nu era prea mare, liderul ungurilor mai adaugat „Ţinutul Secuiesc nu vrea doar să-şi păstreze identitatea, ci şi să o extindă, altfel nu avem nici un viitor”. Adica nu va ajunge cat aveti acolo mai vreti sa luati si Transilvania si restul de regiuni unde mai aveti voi case!? Sunteti proprietarii caselor voastre NU a 7% din Romania. Nu ma deranjeaza sa am vecini unguri din contra chiar m-ar bucura pentru ca sunt mai civilizati decat cei care ii am acum dar puteti sa va luati case aici, puteti sa veniti cu familia si fara sa cereti autonomie in fiecare an si fara sa folositi fraze ca cele de mai sus prin care va credeti stapani pe pamantul romanesc. Astept sa vina si bulgarii sa zica ca vor si ei autonomie…..

Astept sa ma lamureasca Unguru’ ca inca sunt in ceata.

