Stiu ca am mai vorbit despre chestia asta dar chiar nu vreau sa dezbat din nou o alta emisiune de otv in care actorul principal este iar si din nou…Elodia. Well, stiti cum sta treaba nu numai la noi ci in toate tarile, presa ne prezinta noutati, minciuni sau inventii iar noi astia dornici de a afla diverse chiar daca sunt minciuni cumparam ziarele tiparite de ei. Cum eu sunt o fire foarte devotata presei si nu numai celei de sport, citind astazi un ziar mi-a sarit in ochi o stire senzationala: „Imaginiile sexy cu femei in lenjerie intima ii fac pe barbati sa fie mai destepti”. O iau de la capat pentru a nu stiu cata oara……deci eu daca ma holbez la femeile in lenjerie intima o sa fiu mai destept? O sa ajung un fel de Dexter?? O sa stiu sa fac cele mai complicate ecuatii matematice?? O sa stiu chimia pe de rost?? Bai, va rot eu sa-mi explicati si mie daca tin un chibrit mai mult de 10 secunde in mana si ma ard o sa devin cel mai bogat om? Daca o sa stranut de 3 ori o sa castig o casa? De unde si pana unde tot apar astfel de titluri in presa asta pe care noi fraierii o citim? Nu ca nu s-ar uita barbatii la femei dar chiar era nevoie de un asemenea subiect? Abia cand vedem subiectele astea ne dam seama cat de mult sunt in stare sa faca unii pentru ca marfa lor sa se vanda. Ca sa stiti m-am hotarat sa-mi fac si eu un ziar, sa-l numesc „Gogosi pentru voi” si sa scriu in el subiecte de genul asta cum ar fi „Cand esti pe wc gandesti mai bine”. Nu de alta dar stiu oameni care cand aveau lucrari, examene etc se duceau la wc in timpul examenului si ca prin minune ii veneau rezolvarile la problemele respective. Ca sa nu fiu chiar total pe langa cu subiectul, vin acum asa colac peste pupaza si va intreb daca femeile care se uita la barbatii in chiloti devin si ele mai destepte? Ori daca li se intampla ceva (bun)? 😆

SEMNATURA

(ce bine ca au inventat astia butonul „edit”)

