Lasand in spate nervii de aseara si amaraciunea provocata de fotbalul nostru mizer, astazi am hotarat sa colind orasul ca sa mai uit de…necazuri. Ei bine tovarasi, in timp ce bantuiam eu marele DN1, vad multe afise cu „Vand casa, SUPER OFERTA!!!!!!!!!!!!!!!!” „E timpul sa-ti iei o casa acum!!!” „Case ieftine pentru vreme de criza!”. Eu unul nu cred in criza asta decat in cuvantul „criza” pentru ca in realitate nu este nicio criza. Fiind foarte strans legat de fenomenul case, apartamente, vanzari m-am hotarat sa studiez din nou ofertele de pe piata. Am descoperit ca apartamentul meu care se putea vinde chiar si la inceputul perioadei de criza cu vreo 130-140.000 de euroi acum valoreaza in jur de 100.000 de mii daca nu chiar mai putin. Nu am ganduri sa-l vand dar am aflat ca te poti muta intr-un apartament cu 2 camere intr-un bloc nou in Greenfield cu doar 80.000 euroi! Daca esti mai fitzos si nu-ti ajung 2 camere poti opta pentru unul de 3 camere, in aceeasi locatie cu doar 100.000 euro. Acum nu stiu daca sunt aceleasi apartamente ca cele in care femeia gravida s-a trezit cu tavanul in cap dar zona pot spune ca este foarte ok. Chiar daca s-au ieftinit, multi se gandesc ca poate isi pot cumpara unul la preturile astea mizere dar….tzeapa! Ca sa iti iei un apartament ori o garsoninera la pretul asta mizer trebuie sa ai un salariu la fel de mizer pentru ca banca sa-ti poate da o pomana de cateva zeci de mii de euro. Pe criza asta sunt sigur ca si Obama daca vrea un credit este luat la puricat pana la degetul mic dar tu, un functionar amarat. Ca un sfat neprietenesc, va spun voua celor care visati la un apartament ca daca vreti acum sa va luati unul pe timp de criza trebuie sa plecati imbracati cu ce aveti voi mai cool prin zonele de cocalarizare maxima si sa va rugati ca vreunul sau vreuna cu Bmw x6 sa puna ochiu’ pe voi si astfel va puteti muta intr-o vila de la taticu’ sau puteti sa va cumparati o casuta pe banii lui/ei, ca tu nu ai posibilitati ori poti lucra in continuare la locul tau de munca (daca il mai ai), asteptand sa treaca criza inainte de a veni sfarsitul lumii si te vei putea imprumuta la banca de cateva zeci de mii de euro sa-ti iei o casa dar la preturile normale ca doar criza o sa treaca si o sa muncesti in continuare ca sa platesti 30 de ani la banca o suma de doua ori mai mare decat cea pe care ai luat-o :). Iti urez si tie si mie succes!

