Nu stiu cum se face dar am un sictir de neimaginat in mine si nu prea gasesc leacul. Pe langa puscariasi evadati, extraterestrii  morti si bunicute violate se pare ca mai este loc si de alte lucruri nu la fel de importante. Ca sa nu incep sa aberez o sa trec direct la subiect. Vineri este ziua meaaaa!!! Fac eu cinste la toti, sfidam criza financiara si mergem la cel mai luxos restaurant din capitala unde vom arunca cu banii in stanga si in dreapta pana cand ne plictisim si pana cand se strica xerox-ul. Se mai duce un an si abia acum imi dau seama ce repede imbatranesc😐. Parca mai ieri jucam tzaca si beam cico iar azi deja ma vad presedintele tarii. Deja mintea mea o ia razna si se gandeste la Craciun, cadouri bla bla bla si suntem inca in luna August deci nicio legatura cu Craciunul. Poate acum va intrebati si ce-mi doresc de ziua mea nu? Ei bine, imi doresc…..nici eu nu stiu. Parca am de toate mai putin ce vreau dar nu stiu ce. Ce tare! Ei bine ma voi bucura din nou de 2 ori pentru ca pe langa ziua mea care pica inevitabil pe 28 august, ma sarbatoresc din nou si tot inevitabil pe 30 august ca sunt mai cu motz si ma cheama Alexandru si poate cine stie o sa devin si vreun sfant, candva. In final vreau sa va multumesc pentru urari, cadouri etc, sper sa va simtiti bene la petrecerea care o s-o dau in buricul Bucurestiului precum un „Cioaba” si nu ma intrebati cati ani fac ca stiti doar ca nu e frumos!

La Multi Ani mie!😆


3023644591_bd5789e38f