M-am intors de la munte. Chiar asa, vacanta mea de relaxare s-a terminat. Pentru ca am zis sa fiu baiat bun si ascultator, i-am facut pe plac lui DianaEmma si am escaladat castelul Bran pe scarile alea inguste si cetatea de la Rasnov deci am scapat de o grija. Ei bine tovarasii mei, am fost la munte cu unii (unul si una) care mi-au deschis ochii si m-au facut sa vad cum arata zgarcenia. Inteleg ca toata lumea crede ca este criza, nu sunt bani, preturi mai mici, salarii mai mici, munca mai multa dar nu credeam ca exista cineva atat de zgarcit si cand spun „atat” ma refer la maxim incat sa reuseasca sa imi nenoroceasca mini concediul.  Oamenii s-au mutat in casa noua si le trebuie mobila, una alta dar cred ca totusi iti permiti sa bei o bere la terasa chiar daca costa 8 lei. Bineinteles cu banii aia, 8 lei te duci la Carrefour si iti iei 2 sticle la 2L dar ce dracu’ esti la terasa nu la Carrefour corect? Eu de felul meu sunt o fire mai cu mana larga asa, nu ma intereseaza ca am 3 lei toti banii in buzunar, daca vreau ceva imi cumpar cu ultimul banut dar ma gandesc ca nu sunt chiar atat de nebun incat sa vad gresit atunci cand cineva zice ca nu da  35 lei pe doua pizza si ca iau una singura bineinteles fara…bautura ca ” e scump domne’ „. Bai toate ca toate, mi-am facut pohtele mele de copil dar cireasa de pe tort a venit cu nota de plata de la pizzerie. Banuiesc ca si cel mai amarat cersetor, pentru ca am vazut si cersetori cu 70.000 EURO in banca….ar fi lasat un „ciubuc” corect? Ma gandesc ca daca de exemplu am 80 roni la mine si nota de plata este 73 lei lasi si ciubuc restul nu? Ei bine a trebuit sa ma consolez cu nervii care i-am avut si m-au facut sa las ciubuc si pentru ei, aia cu casa si saraci. Spuneti-mi si voi daca sunt nebun ori decat sa iesi la o terasa cu banii aia iti faci pe bloc un gratar si zici ca mananci 1 saptamana in loc de o seara. Chiar iti poti tine prietenul/a nemancat/a ori nebaut/a la o iesire in oras? Intrebarea la care stim cu totii raspunsul este: Strica criza mintea omului ori este deja stricata? Ma las batut…