Ma voi duce weekend-ul asta la munte sa ma relaxez pentru ca vreau si pot! Nu sunt un Abramovich la bani dar ca tot romanul asta sarac care nu are bani dar pleaca sambata cu cosul plin de la Carrefour m-am hotarat sa ma despart de poluarea cea draga din oras. Nu ca la munte este mai curat dar parca se simte INCA o mica diferenta. Nu am mai urmarit nicio emisiune pe la teveu pentru ca m-am certat cu el si am zis ca nu mai ma uit nici la Otv si nici la Bendeac. Vara este pe terminate deci vine iarna….cadouri, brazietc iar capitala va fi iar luata prin surprindere de prima ninsoare cu care ne confruntam de cand ma stiu si niciodata nimeni nu a fost pregatit sa o intampine cu pluguri, sare sau altele dar da ma voi consola cu gandul ca ma duc sa colind ca inca nu’s batran la 70 de ani ai mei nu? Promit ca la urmatoarea plecare voi face rost de un modem d’ala amarat vodafone si o sa va scriu de la munte, eventual o sa atasez si un pahar de aer curat dar pana imi cumpar eu modem si pana cand o sa ma mai duc pe la munte s-ar putea sa dispara si calculatoare si sa apara masinariile alea de teleportari si alte traznai d’astea deci nu asteptati nimic de la mine prea curand. Nici macar meciurile Barcelonei ori ale Realului nu ma mai atrag deci trebuie sa ma axez pe mizeria noastra de Liga 1 si sa-mi iau tuburile de calmante. Cred ca imi voi gasi sfarsitul cu un tub de calmante in mana stanga, cu paharul de apa in mana dreapta si strigand la Baaaneeel sa se lase de fotbal. Este ca nu ati inteles nimic din postul asta? Nici eu!

SEMNATURA

