Cam asa de negativ incepe subiectul asta. Dupa o seara in care am vazut un meci de cacat si alte mii de seri in care am urmarit aceleasi lucruri m-am gandit sa-mi fac post teve’. Da, am zis ca m-am saturat sa urmaresc ce vor altii si m-am pus pe construit propria televiziune. Voi nu v-ati saturat sa vedeti in fiecare seara aceleasi lucruri? Adica daca se face un sondaj simplu dar cu o greutate exagerata de genul „cati oameni se uita la televizor” nu ne vom mira ci ne vom face cruce. Cred ca 99% din populatia Romaniei sta cu ochii beliti in televizor vazand aceleasi lucruri dar in zile diferite iar aia 1% sunt cei care nu au televizor (sunt unii care chiar nu au…) ori cei care sunt plictisiti de el. Daca vreau sa vad filmul de vineri seara sigur voi vedea pentru a 495489547598657464 oara Terminator 2, Predator, Al 6-lea element ori Alien. Au fost filme bune la vremea lor si poate mai bune decat multe altele din prezent dar totusi….le-am vazut de N ori!!! De ce nu vedem si noi un film mai nou, cam de 1 an sau 2, de ce trebuie sa vedem aceleasi lucruri mereu. La fel se intampla si cu emisiunile in reluare, in fiecare seara trebuie sa vedem cate o emisiune in reluare (vacanta mare spre exemplu). Chiar atat de limitati am ajuns sa fim incat sa nu fim in stare sa platim niste banuti pentru niste filme bune si NOI? Stiu, o sa ziceti ca le putem vedea pe calculator dar e cam prea de tot adica vedem sute de filme care abia apar ca doar suntem regii pirateriei  dar vrem sa vedem si la teveu’ ala pentru care platim cablu infect un film mai nou. O sa ma bucur cand voi ajunge batran (daca ajung) pentru ca nu o sa mai stau sa-i povestesc copilului meu ce filme vedeam eu pentru ca si atunci pro tv-ul si prima tv vor difuza Alien si Terminator deci scap de o grija. La fel si cu stirile, aceleasi lucruri plictisitoare cu razboaie, cutite bagate in soti sau sotii, iubiti spanzurati din dragoste si violuri de babe…astia nu au si ei locuri de munca sau ceva mai bun de facut decat sa se omoare?? Acum ma duc sa-mi construiesc televiziunea unde voi vedea Ice Age si alte filme….palpitante 😐

