Ceea ce m-a facut sa scriu postul asta este ideea femeilor, in general care se tot vaita ca ele nu vor casatorie inca, nu vor copii etc. De multe ori pe bloguletzul asta au venit fetite care comentand pe la anumite posturi ziceau ca ele nu vor sa se marite, ca sunt tinere, nu vor inca copii etc. E adevarat ca unele fete sunt tinere 20-22 de ani dar totusi cand alcatuiau propozitia „Nu vreau sa aud de nunta inca…” parca o spuneau cu atata pasiune negativa incat iti trecea cheful de scris :D. Ok…inca nu a venit timpul, poate nici peste 1 an sau 2 dar cand mai si completeaza cu „nici peste 4-5-6 ani nu cred ca vreau” parca s-a terminat totul. Nu spune nimeni sa te mariti de la 22 de ani, bine aici se exclud rromi dar stand pe aceeasi linie cred ca exista si o frica cand spuneti asta nu? Eu nu va acuz in niciun caz si nici nu va aplaud doar ca astept sa-mi spuneti cand peste aia 4-5 -6 ani credeti ca e un moment oportun. O sa imi ziceti ca atunci cand aveti bani, casa, IUBIT etc. dar eu nu asta vreau sa aud ci faptul ca va sperie gandul in sine :)) Aici ramane si un procent de eroare sa-i zicem asa, si ma refer la procentul ala in care intra fetele care acum spun „NU vreau sa aud de nunta si copii” iar la anul imi trimit invitatie la botez ori nunta de la Casa Armatei 😛 Astept lamuriri in special de la Myriam si DianaEmma 🙂 Deci, cum sta treaba fetitelor?

p.s. mai exista si femei care se trezesc in ceasul al 12-lea si zic….NU –>nunta_tn

