Iata ca am revenit dupa ce am lenevit un weekend intreg. Nu am sa mai comentez nici despre Oteveu, nici despre imbecilitati, nici despre femei si barbati si nici despre alte lucruri…normale. Va anunt in exclusivitate ca PLEC….in concediu. Nu scapati definitiv de mine, o sa scapati doar pentru 2 saptamani. Dupa jumatate de an de munca, sudoare si program 9-18 am hotarat ca merit sa ma duc sa ma relaxez. Plec peste 4 zile, iar singura mica-mica-mica problema e ca…nu stiu unde plec. Dar ce conteaza, important este ca plec la relaxare. Fara internet, fara blog, fara gsp, oteve’ si alte bazaconii. Probabil o sa ma duc sa lenevesc undeva in munti dar la cum a ajuns tehnologia nu m-as mira sa gasesc si la stana „oairless”. Ei bine dragii mei, postul asta il veti vedea 2 saptamani incepand de acum, sper sa nu se depuna prea rau prafu’ pe bloguletz pentru ca nu stiu cat chef de sters am cand ma intorc :). Eu va urez spor la treaba celor care inca muncsc :D, celor care putrezesc in case le urez vizionare placuta (indiferent la ce se uita) iar celorlalti…..sa traiti bine! 😀 mountain01

