Cam asa suna o reclama pe care am vazut-o azi la teveu. Era o reclama la Rexona. Daca stau si ma gandesc, cand mergeam cu transportul in comun fie ca se numea metrou ori autobuz, mereu se gasea cate o „exceptie” care dorea sa ne arate noua, restul cetatenilor cum este sa fii certat cu sapunul si cu apa. Stiu, este o reclama la deodorant dar inainte de el trebuie sa treci prin sedinta sapunului corect? Sunt multi, foarte multi, enorm de multi cetateni care pleaca de acasa cutreierand bucurestiul si lasand in urma un miros….devastator. Daca ar depinde de mine, as promova la maxim reclamele de genul asta, as face si pe strada mici reclame, as da pliante in stanga si in dreapta gratuit. Apropo de gratuitate fac o paranteza sa va explic cum se face o afacere la noi. Zilele astea fusesem ca tot omul la cumparaturi la Carrefour. Ei bine in parcare nici nu cobor din masina ca ma ia pe sus o domnisoara cu un ghiozdan plin de…periute de dinti. „Buna ziua, reprezint firma Dr. Brush si vreau sa va prezint noile periute de dinti”. M-am uitat la ea si ii zic sec: „Folosesc Colgate!”. Tipa revine cu replica tipica micilor omusori de publicitate: ” Stiu, dar noi suntem o firma noua si din acest motiv va ofer GRATUIT o periuta de dinti”. Educat, eu ii multumesc si din nou incepe: „Si pentru ca v-am dat una (o periuta, ce credeati?) va mai ofer una tot GRATUIT….Eu: „Multumesc frumos”. Nici nu dau sa plec ca tipa a vazut ca pot sa fiu un colectionar de periute de dinti si a revenit din nou: „Pentru ca tot v-am dat doua periute va mai ofer una tot GRATUIT! Din nou am umplut-o de multumiri, cand pica si cireasa…”Pentru ca v-am dat 4 periute GRATUIT va ofer si o a 5-cea periuta la doar 10 RON si astfel le puteti avea pe toate 5!!! Incredibil! I-am spus cu un zambet pe fata ca putea sa zica de la inceput „Va ofer 5 periute la 10 roni” si astfel intelegeam si publicitatea si faptul ca vrea sa nasca colectionari de periute de dinti.  Bineinteles era meseria ei, a fost invatata sa o faca si normal era o smecherie prin care sa te faca sa cumperi tot🙂 La final mai imi zice ca unii dintre oameni ii spuneau ca folosesc o singura periuta in familie, toti 3!!!! Deci…va dati seama ce era in familia aia. Ca sa revin la subiect, va sfatuiesc sa folostiti sapunul, apa si deodorantul pentru ca nu va fac rau si astfel nu se va mai holba un autobuz/metrou intreg la voi cum mirostiti a TRANSPIRATIE!Axe_deodorant_spray