O mai stiti pe nesimtita aia panarama care a omorat o fata pe trecerea de pietoni de pe blv. Kiseleff acum ceva timp si statea si se uita la fata cu telefonul in mana spunand ca nu are ea ce sa faca, sa vina salvare??? Ei bine dupa ce a circulat cu viteza cu bolidul ei Audi A6 si a omorat acea fata pe trecerea de pietoni i s-a dat si verdictul astazi si anume 200.000 de euro daune morale (un apartament adica) si atentie, 2 ani de inchisoare cu SUSPENDARE!!! Adica muista aia dupa ce a omorat, a depasit viteza si nici nu a acordat primul ajutor acum nu pateste nimic din simplul motiv ca ARE bani iar justitia de la noi i-a dat limbi. De ce as fi fericit ca traiesc in Romania sau de ce as fi mandru ca sunt roman cand justitia este oarba iar legile sunt doar pentru fraieri? De ce un batran face puscarie pentru un lemn iar tarfa asta nu pateste nimic? Mi-e sila de toate neamurile de „bani gata”, de toata politia si toti care iau parte la regulile din „tara lu’ nimeni” si imi doresc ca toti politistii si jduecatorii in frunte cu pizda asta sa ajunga sa-si planga copiii asa cum si parintii fetei omorate au plans si au asteptat o dreptate care nu este valabila in toate cazurile si pentru toate persoanele. Sper ca daca ti-am adus injurii si te-ai simtit lezata de ce am scris aici, tu Ana Straus sa ma dai in judecata dar inainte de toate sa stii ca-mi bag pula’n banii tai si familia ta!tb_150_0804_art_122825_1

