Tocmai m-am intors. Nu am fost cum zicea Ale’ in excursia mult visata dar am fost pe mizerul nostru litoral. Lume era din belsug la fel si mancare, manele ori granita. Am fost in toate statiunile mai putin Vama Veche care este probabil statiunea in care nu as merge nici daca ar fi singura statiune de la noi in care putem face plaja si asta nu pentru ca il am nepot pe Gutza ci pentru ca nu imi place datorita, pentru ca, fiindca…blablabla. In statiunea Eforie Nord era lumea precum sunt furnicile in ziua lor de munca maxima, in viata mea nu am vazut atata lume prin urmare am hotarat sa fac plaja in….Mangalia. Da, Neptunul era prea pustiu si prea scump, Mamaia nu-mi place pentru ca este o statiune de fitze deci a mai ramas Mangalia pentru ca de 2 Mai nu se poate discuta. Mi-am inchiriat sezlongul si umbrela si am lenevit precum un trantor cand la umbra cand la soare cu mici drumuri spre apa fiind hotarat sa devin un mititel prajit bine. Bineinteles ca pe plaja nu am putut sa scap de cei care sunt interesati de politica propusa de Eba, lumea era foarte dotata cu carti care o aveau in poza pe aceasta viitoare presedinta de tara si nu am scapat nici de pitzipoancele care s-au hotarat sa vina la mare exact acum cand m-am dus si eu sa ma relaxez. Concluzia este foarte simpla, daca vrei mare, plaja, curatenia si NO Eba & pitzi alegeti alte meleaguri, sunt oferte in Grecia de 7 zile, cazare la 4 stelute, piscina, sala, mic dejun etc la doar 40 de euro de persoana si transportul costa doar 300 de roni deci….have fun! Ma duc sa ma tratez ca sunt cam scrum….

p.s. drumul a fost criminal, plecat la 19:30 din Constanta si ajuns pe autostrada la 22:00, de acolo s-a circulat bine cu 170 km/h.Poza242

