Am revenit pentru 2 minute cu toate ca lenea inca ma stapaneste si am decis sa scriu 2 cuvinte. Cum nu am chef de absolut nimic azi, am zis sa joc….Conquiztador. Da, chiar asa. Intru eu frumusel pe contul meu prafuit si ma bag la joc. Nici nu incepe bine jocul ca „tizanu” si cu „blonda0175” incep matrimonialele pe chat-ul din timpul jocului. „De unde sunteti?” intreaba ea dupa ce ne-a zis ca este din „bv„, replica masculului insetat, „tizanu” vine tare, „focsani 🙂„. Si in timp ce eu cuceream toata harta ei tot continuau discutia fierbinte si plina de pasiune.

ea: catzi ani ai? :-„

el: 17, u? 🙂

ea: 15 😀

ea: eshti mai mare 😛

el: dah, normal 😉

el: dami id d mes

ea: *********

el: ****mortilor

ea: wau ce violent id ai :))

el: hai sa vb acolo poop

ea: ok, tzoc

….. cuvintele au fost exact cele de mai sus, exact asta a fost discutia dintre „doih thineri indraghostitzi luhlea”. Bineinteles ca am mai jucat un joc, si inca unul si inca unul, chiar si acum ma voi juca iar pana acum ABSOLUT in TOATE jocurile, primele cuvinte din chat sunt „sall, de unde esti, cati ani ai„. Ce conteaza din care varf de munte sunt si ce nume de Gheorghita am atat timp cat am intrat sa ma joc si nu pentru chat sau agatat?!??? Sa auzim ca si blogul este o „joaca” in care maine poimaine vreo 200 de cupluri se cununa, 200 de cupluri care s-au cunoscut…pe blog :|. Nu zic ca e foarte deplasat, putin deplasat e dar…..EXISTA mirc, hi5, facebook, matrimoniale si alte cacaturi unde puteti sa vb ce vreti, cat vreti si despre ce vreti!!! Fir intins la…agatat va urez.

