Am ajuns la concluzia ca multe s-au schimbat decat am dat eu de carnet, legislatia este modifica in mica-mare parte. Am pus o intrebare simpla mai multor persoane care au permis si niciuna nu a stiut sa-mi dea raspunsul corect, unii nici macar cu semnele de circulatie in fata (grav). Intrebarea este scurta si directa si suna cam asa:

Care sunt cele 3 indicatoare rutiere la care oprirea este obligatorie?

**sa nu aud „semafor”, ala NU este indicator!!!

Primele doua semne le-au zis cativa dintre cei intrebati dar al treilea nici macar unul nu l-a stiut. Astept pareri, poate stie cineva care nu are permis :))

p.s. pe domnisoare o sa le intreb data viitoare cum se ocoleste sensul giratoriu, in sensul acelor de ceasornic sau invers….

Acum va urez weekend placut, ma duc sa citesc noua legislatie…

LATER EDIT: Ionut este singurul care a reusit sa ghiceasca, voi afisa raspunsul lui dupa ce vor aparea mai multe variante…

