Tocmai am gasit 2 sondaje pe net in care intrebarea suna in felul urmator: „Cine insala mai mult? Femeia sau barbatul?” Unul din sondaje poate fi vazut aici si surprinzator, cu toate ca este facut pe unul din cele mai mari forumuri de pe la noi, si hoinarit de barbati sondajul indica ca barbatul insala mai mult😐 51.85% DAR tind sa dau dreptate absoluta celui de-al doilea sondaj de aici care indica ca femeile insala mai mult decat barbatii si anume in procent de 40% in timp ce barbatii doar 34% iar restul se abtin. Deci ladies nu prea sunteti in avantaj, glumeam. Sunteti in avantaj pentru ca dominati clar, 40%🙂. Evident sondajele nu cred ca sunt cele mai relevante dar asa, ca sa-mi intaresc ideea ca este cum zic eu am hotarat sa va aduc la cunostinta cateva date despre ce si cum. Acum intrebarea este…cine insala mai bine, da stiu este cea mai proasta intrebare din toate timpurile dar am gasit-o tot pe Gogu’ la aceleasi sondaje iar de data asta va las pe voi sa raspundeti. Sa aveti spor😀