Ziua de ieri a fost o zi de relaxare totala, o zi fara munca, fara pauze de masa, fara target, fara proiecte si alte rahaturi. Totul a fost vis pana seara cand am vrut sa ma culc, da……am facut un scurt tur de televiziune si mi-au ramas ochii pe porcaria de Tradati in dragoste. Acolo gagica unui tip il insela cu prietenul lui cel mai bun, tipic pentru emisiunea asta. De aici si pana la nervii supremi a fost doar un pas cu toate ca este o facatura imputita iata ca i-am facut audienta emisiunii asteia. Cat de prost si ghinionist sa fii sa ajungi sa te insele iubita cu prietenul tau cel mai bun, stateam si ma gandeam….nu gaseam decat solutii de final, atunci cand ii prinzi in fapt, cu ce sa le spargi capul, cum sa o arunci pe ea de la etaj si pe el sa-l legi de calorifer si sa-l lovesti pana cand faci febra musculara, cum sa ii umflii ochii „fostei” in asa fel incat sa nu mai vada niciun barbat pentru cel putin 30 de ani, cum sa-l faci pe amicul tau sa nu mai ii arda de femei tot restul vietii….idei diabolice. Cum sa iesi in oras si cat tu te duci la bar sa aduci sucurile ei doi sa se sarute la masa sau mai rau cand sunteti toti acasa si tu esti la baie, ei se fut giugiulesc in sufragerie? Cum poti sa iti pastrezi calmul lui Dumnezeu cand dupa 6 luni, 1 an,2,3,4,5 ea de fapt are o alta relatie cu el, cel mai bun prieten al tau. Oare iti permiti sa-i zici „fostei” ca este o curva, o tarfa desavarsita care merita sa o calci cu cisterna care alimenteaza benzinaria din coltul strazii si asta fara sa o jignesti? Oare meriti sa-ti zica ea ca esti un…fraier? Oare cum reactionezi? Ma duc sa-mi iau un pahar de apa….67d12409a5de6382

