Fiind sambata, m-am trezit, am iesit pe geam si am aruncat un ochi sa vad ce este prin Herastrau. Am zis ca e agitatie mare, 35C afara deci trebuie sa intru si eu in agitatie. M-am dus frumusel la o plimbare prin Herastrau, prima data dupa furtuna de acum cateva zile. Nu mare mi-a fost uimirea sa vad cum arata frumosul parc dupa o furtuna. La intrare bineinteles m-a intampinat expozitia de masini mega-ultra-super luxoase de la Fitze si pitzipoancele care luau loc in dreapta poponetilor, nimic arnormal chiar banal as zice. In parc o vraijste totala, copaci cazuti in stanga si in dreapta, ma simteam de parca eram intr-un film cu Rambo. Am trecut peste si am zis ca trebuie sa-mi duc la capat plimbarea. Am servit apa „sanatoasa” de la tzasnitori pentru ca mi-am uitat portofelul de Isoleta acasa ca un bun uituc ce sunt, deci am trecut la stadiul de sarac notoriu. Am zis ca neaparat in Herastrau trebuie sa vina tzaranii, cei de la tzara, aia saraci (nu smecherii tzarani) sa stranga lemnele cazute pentru la iarna, ca ar putea sa incalzeasca un sat intreg cu ce a cazut pe acolo. Cand imi era plimbarea mai draga, am intalnit pomul din imaginea de mai jos care se odihnea si el saracul, satul de atatia ani in care a stat in picioara a zis GATA, trebuie sa ma indind…si intins a fost. Promit ca data viitoare cand ma duc in parc, sa vorbesc cu primaria sa mai treaca si prin parcuri sa vada cum sta treaba ca si pe acolo sunt copaci care nu o duc tocmai bine….asta asa, apropo de Campania Verde si Partidul Verde si alte verzituri de genu’. Am trecut peste inca un post fara critici asupra sexului feminin deci ma mentin excelent (pentru moment). Azi cica erau ceva alegeri cica (ma doare in puf)…revin maine cu subiectul asta nu ca nu ar fi expirat de vreo 20 de ani dar….Pff…maine dormim ca e liber, ce bine!Poza182

