Aseara am decis sa ies la plimbare….in gara de nord. O plimbare splendida. Nu am mai fost in gara cred ca de vreo 2 ani. Nimic nu s-a schimbat de atunci, acelasi jeg, aceeasi aurolaci care trag din punga, aceeasi aglomeratie chiar si la ora 23, multa mizerie, tipic pentru Bucuresti/Romania iar printre toate astea s-a deschis o sala de jocuri, da….exact de asta avea nevoie gara de nord. Stand in gara si asteptand trenul, se indreapta spre mine un afumat (sa nu fiu xenofob) si imi cere o tigara. Nu am, nu fumez a fost raspunsul meu. Dupa ce a meditat el vreo 5 secunde, ma intreaba daca am un foc…. Prietenul nu intelegea ca daca nu fumez nu am nici foc: „Prietene, ti-am zis ca nu fumez deci nu am foc”. Dupa alte 5 secunde in care se uita parca prin mine, ma intreaba de unde poate lua un foc. „Pai nu ai zis prietene ca vrei o tigara? Pentru ce iti trebuie foc daca nu ai tigara?” raspunsul lui fiind unul asteptat si tipic pentru un afumat: „Mai am o ultima tiagara, uite aici in pachet”. Deja ma gandeam ca nu are rost sa ma agit prea tare si l-am bagat in ceatza cu intrebarea capcana: „Omule, sunt in gara la ora asta 300 de oameni, din toti 300 ai nimerit exact la mine, sa-ti dau tigara si foc cand eu nu fumez si probabil ca sunt singurul din toata gara asta care fac exceptie! Cum de ai nimerit exact la mine fratioare??” Bineinteles ca privirea si mintea ii jucau feste deci a hotarat sa se intoarca si sa plece in cautarea unui foc in alta parte….M-am simtit din nou bine atunci cand am iesit din gara si m-am indreptat se automobilul meu care nu-mi cere decat motorina, fara foc!dscf0001

