Dezbat din nou un subiect care este invechit si stiut de toata lumea, acelasi subiect despre femei si barbati, parca si eu ma plictisesc dar dau inainte cu el sperand sa ajung invitat la Oteveu pe post de consilier (de urgenta) al Magdei Ciumac si al lui Ogica, sa-i trezesc odata la realitate…daca pot.

Cica cunosti o femeie, intrati in vorba asta dupa ce-i ridici geanta care tocmai i-a cazut pe strada (bine ca merg cu masina personala)…”Buna, buna, eu sunt Ion iar eu sunt Maria…bla bla bla” etc. Iti place de ea ca asa esti tu mai nebun si incepi sa te gandesti ca mai vrei sa-i ridici geanta de jos inca de 10 ori si sa o mai vezi de inca 20 deci treci la treaba….nr de telefon, o gluma mica etc etc. Urmeaza prima intalnire la un cico, tec sau ceai, cum vreti sa-i ziceti. Tu te duci ca omul pasnic, imbracat frumos si parfumat probabil ca si ea se va imbraca la fel si va intalniti. Ei bine de aici incepe actiunea filmului de lung metraj infinit. Tu o sa fii un fel de Don Juan, faci cinste normal iar daca nu vrea o fortezi pana cedeaza, si va asezati la masa iar de aici nu se mai intelege decat taca taca, taca taca. Dupa 1-2 ore de glume, povesti de cunoastere si altele urmeaza o alta intalnire unde deja vrei mai mult. Deja va pupati pe obraz cand va vedeti, tu ramai acelasi Don Juan iar ea aceeasi printesa, alte taca taca, taca taca. Iar la plecare un mic pupic pe obraz, eventual normal o duci si pana acasica. A treia oara este sfarsitul….tatonarii si inceperea relatiei. Am uitat sa precizez ca fata este una simpla, fara cercei de aur cat oala de acasa, fara unghii roz si haine galbene, fara cizme din piele de pui de crocodinozaurus, fara sute, mii, tone, miliarde de machiaje pe fata, o fata simpla, normala probabil studenta (sau nu) si angajata. Ei bine cum spuneam, urmeaza momentul +1 pentru ca momentul 0 a fost acceptarea unei a 2-a intalniri, daca nu erai pe placul ei acum stateai trist si cu moralul daramat acasa cu 5 zile de concediu sau poate treceai mai departe pentru ca esti un „dur” si nu te face o femeie sau poate chiar esti doar putin suparat, te duci la munca si incerci sa uiti. In fine nu mai conteaza, urmeaza momentul +1, momentul in care esti hotarat sa spui marile cuvinte. Va intalniti, tu cu un trandafir ea cu acelasi entuziasm, va vedeti, va pupati (tot pe obraz…deocamdata) si de acum incepi sa dai afara. „Mie imi place de tine, vrei sa-mi dai prietenia???”…..banal, am incurcat frazele, am ramas cu vremurile copilariei..a..a..a..”Imi place de tine si cred ca ne potrivim, tu nu crezi la fel? Nu vrei sa fim impreuna si sa incercam sa vedem cum merge o relatie pentru ca imi placi”…Oare se mai zice asa????? Bineinteles ca ea o sa fie rosie, si o sa zica DA, nu DA-ul ala de la biserica dar un Da mai mic iar tu o sa fii happy…very happy. De acum deja incep saruturile, mangaielile etc iar mai departe nu ma mai pronunt pentru ca nu stiu ce vor face…(cred). Evident ca tot ce am zis mai sus poate fi inlocuit foarte usor dupa caracter, de un mare sarut deja de la prima intalnire, poate si alte „lucruri ciudate” sau poate sunt amandoi mormoloci, se asteapta unul pe altu’ sa zica ceva si totul este doar o pierdere timp, ori…nu stiu, mai ziceti voi daca stiti. Despartirea (daca are loc, fara sa spun motivele….) o sa fie urmata de certuri la munca, inca 5 zile de concediu si asa ti s-a dus timpul liber pe anul respectiv, facturile cresc, banca te streseaza cu telefoane, banii nu-ti mai ajung, te apuci de fumat, de baut si deja viata ta este precum un batran de 101 ani care asteapta „gongul” sau poate nu te mai intereseaza si te duci sa te cinstesti cu o bere ca un adevarat magar ce esti. Am eliminat varianta ca actiunea sa se petreaca in Bamboo, Bellagio sau alte locatii „rich”, deci totul este normal, cu mainile la vedere, fara trucuri si alte bazaconii….pura magie!

p.s. Sper sa nu-i cada geanta in masina mea… :))

288897129_0681ccb1e6