Credeam ca tema asta va avea viata lunga precum oteveul dar m-am inselat, este ultimul post pe tema asta pentru ca nu vreau sa-i fur audienta lui Ernest. M-am mai inspirat si eu din ce „scrie” si altii si am ajuns la concluzia ca sunt un demodat jenant de nesimtit. Chiar asa! Adica ce rost are sa ne mai tachinam si sa mai filozofam atat pe tema asta care si asa nu intereseaza pe nimeni. Fiecare face ce vrea si ce crede. Ce conteaza ca eu zic ca nu e bine sa mori fara sa fii insurat ca alte milioane imi dau in cap. Ce conteaza ca minti intr-o relatie doar ca sa te feresti sau sa ascunzi anumite chestii care ies la iveala pana la urma si ce mai conteaza ca iti place sa torturezi pe cineva cand ai situatia sub control…cica. Femeia e si buna e si rea, barbatul e si pampalau si destept deci toata lumea pleaca multumita, este foarte simplu. Sarut la prima intalnire sau la a 15-a, lucrurile difera de la persoana la persoana asa ca degeaba tocesc tastele. Pana la urma ne injuram, ne omoram si la sfarsit ne pupam si totul se termina excelent ca in filemele americane.  In concluzie, femeia nu este niciodata hotarata iar cand este tot nu este 100% decisa de ce vrea, tu vei fi mereu cu meciurile si cu lucruri urate pe care le faci unei femei ca doar esti si un badaran si un Don Juan deci trebuie sa indeplinesti dorinta femeilor iar ele pe ale tale. Ne luam de manutza si plecam linistiti ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat si ne continuam viata ca doar de asta traim 🙂

p.s. se mai poarta raiatii evazati pentru ca m-am gandit sa-mi schimb garderoba dupa 23 de ani….dar se mai joaca tzaca cu surprize Turbo? dar cornetele? dar mai e la moda Michael Jackson?

