Neavand ce face m-am gandit sa ma apuc sa-mi fac „numarul” de dimineata prin clasicul „citeste presa”. Fiind deja la munca, pe drum aveam o scarba totala in mine fapt mai putin intalnit la persoana mea. Nu stiam exact de la ce vine aceasta scarba, probabil sa fie de la aglomeratia din oras sau de la faptul ca mi-e somn si nu am chef de munca. Pana la urma m-am lamurit. Am mai zis-o dar acum pun un accent mai apasat, mi-e scarba de tara asta. Va voi da cateva exemple pentru a putea sa-mi sustin scarba. Toata lumea face mare tam-tam ca incepe Eros „Sou”, vine Alina Plugaru care va va da autografe si se va poza cu voi dar nu in ultimul rand isi va freca tzatzele de terminatii care se holbeaza la ea si bineinteles ca trebuie sa cotizezi si tu cu ceva acolo ca doar nu-ti da ea tzatzele gratis. Dani Otil ( un anonim, parerea mea) are acum dupa marca de blugi si vibrator. Daca vreo femeie are fantezii cu acest mega, super, hiper armasarul si vedeta pe nume Otil se poate satisface cu vibratorul ce-i poarta numele….huh?!?!?! Nu stiu ce ministru’ se masturbeaza in fata camerei iar toate dar absolut toate ziarele au subiectul asta pe prima pagina. In rest prin ziare mai intalnim stiri cu oameni care-si plang mortii, cea mai urata femeie ever, Monica Columbeanu cumpara ceasuri de mii de euro ca doar are bisnisu’ ei, e fata de treaba si sigura pe ea..pocitania :). Nimeni nu zice in schimb ca astazi se joaca finala Champions League, cel mai tare meci dar cum lumea e interesata de SEX, ORGII, MASTURBARI, TZATZE, FEMEI GOALE si SCANDALURI, presa da exact ce se mananca mai bine. Vroiam sa vorbesc despre felul in care conduc femeile, atentia lor etc dar scarba m-a facut sa ma razgandesc si sa scriu postul asta despre ce se intampla pe la noi si nu ca nu stiu si ceilalti 19 mil. de romani dar….sa fiu in „moda”. O zi buna va urez si fara femei la volan in fata sau in spatele vostru 😀

