Cam asta este titlul. M-am hotarat ca de acum sa o las mai moale (foarte moale) cu blogul, nu bag scuza ca nu am ce sa scriu sau alte abureli ci pur si simplu nu mai simt placerea de a scrie ceva. M-am plictisit sa vad numai porcarii, vreau sa las locul meu altora mai tineri :|, vreau sa imi pierd timpul dormind sau plecand prin oras ori prin Ibiza. Sunt multe lucruri pe care le vreau chiar si premiul de la loto dar pana atunci incerc sa ma ocup de altceva. Vreau ca iesirea mea din blogging sa fie la fel ca si intrarea adica treptata. O sa comentez in contiunare pe blogurile din „sifonier” (aka blogroll), o sa mai arunc si pe aici cate un post asa cand am chef, daca o sa am, nu o sa sterg blogul (deocamdata), probabil ca o sa postez o data la 10 ani dar o sa o mai fac din cand in cand, vreau sa nu mai fiu „atasat” de blog precum ursul de miere. Mi-a parut bine ca v-am cunoscut pe toti, chiar si pe cei care nu mai sunt in blogroll (asta daca cititi), si pe scarbele cu care mi-am tocit degetele incercad sa le explic ca sunt maxim de prosti iar acum incerc sa ma retrag spre un domeniu unde nu exista pitzipoance, cocalari, tzarani (oare exista ceva fara specimenele astea?). Va raman dator pentru miile de comentarii pe care le-ati aruncat aici la mine pe blog, va raman dator si pentru posturile care mi le-ati dedicat si spuneati cat de SENZATIONAL sunt si cat de Super Mega Hiper Batman sunt, va raman dator pentru ce vreti voi. Va voi contacta pe toti cand voi castiga la loto (obsedant) si va voi duce pe insula aia pustie. Numai bine…sfarsit

