M-am intors, da stiu, nu am disparut asa cum va asteptati sau cum credeati deci…joaca continua. Nu vreau sa va mint si va spun ca nu exista nimic nou, nimeni nu a mai murit asa…senzational, nimeni nu s-a mai sinucis, nimeni nu a mai avut relatii de-o noapte (sau nu stim noi), cutremure mari nu au mai fost dar cica vine unul chiar de 1 Mai asa ca puteti sa stati linistiti. Parca blogosfera a luat o pauza sau asa mi se pare mie, nici chiar depravatii dobitoci si cretini nu mai au ce sa copieze, parca nu mai este nicio poveste incendiara tocmai de aceea nici degetele mele nu mai lucreaza la intensitate maxima. Nebunelu’ s-a dus dintre bloggeri dar asa ne vom duce cu toti candva, daca stau sa ma gandesc si Ceausescu s-a dus chiar daca nu vroia si chiar daca avea puterea de a nu vrea asa ca de ce sa fiu eu mai cu motz. Astept 1 Mai, astept un gratar, astept o zi de odihna, astept un meci, astept sa castig la loto micul premiu de la categoria I, astept si iar astept deci la fel sa faceti si voi….asteptati! La multi ani!

Update: Observ ca nu se plictisesc cei care tot cauta „vreau sa castig bani ACUM!”, „cum sa castig 10 milioane de euro?”, „cum pot castiga la loto”, „vreau bani!”, „cum fac magie sa apara bani??”….Succes in cautarea raspunsurilor.

