Am revenit in forta, da, dupa ce ne-am distrat cu micul-mare cutremur de sambata seara, m-am gandit ca blogul meu nu poate avea de suferit din cauza cutremurului si trebuie sa am grija de el :D. Dupa ce ne-a lamurit Ioan Istrate ca vine un cutremur in jurul Pastelui intr-o sambata, acum vrea sa ne inghetze de tot, sa ne faca sa plecam in Honolulu pentru ca zice el, asta a fost doar inceputul, urmand sa se produca un cutremur mai puternic decat cel din ’77 unde 70% dintre cladirile din capitala se vor darama >:|. Adica eu nu mai pot sa dorm linistit, nu mai pot sa joc Fifa linistit, nu mai pot sa vad un meci doar pentru ca ma termina gandul ca vine un cutremur devastator??? Hmmm…PROMIT, JUR ca daca vine un cutremur asa cum zice el si scap, adica de scapat nu-mi fac griji ca nu ma omoara pe mine doar un cutremur amarat de 8 grade….deci JUR ca il voi cauta pe acest Istrate si ii voi baga in gura 50kg de aracet + prenandez + super glue + Picatura pentru ca data viitoare sa nu mai agite populatia care si asa este vai de ea. Acum plec, va las pentru ca trebuie sa-mi continui construirea casutei din pamant care ma va salva de cutremure….

p.s. Cine este pasionat de cutremure, poate sa citeasca „prezicerile” lui Ioan Istrate AICI

