Revin cu o noua continuare a postului de AICI. Treaba sta in felul urmator, este vineri si totul este perfect sau cel putin asa ar trebui sa fie, lumea munceste sau leneveste acasa, aglomeratia din centru este la fel ca in orice alta zi, shaormeria din colt isi desfasoara activitatea in voie, Steaua mai „spera” inca la titlu, afara este soare bla bla bla… Stiu ca o sa imi spuneti ca sunt nesimtit si vulgar, pana acum nu am fost cel putin pe aici pe blog dar acum chiar nu ma mai pot abtine. Vreau sa inteleg ceea ce este de inteles, vreau sa stiu de ce a ajuns o moda chiar trendy chestia asta cu povestile sexuale? Stiu…am mai spus-o si vreau sa o mai spun pentru simplul fapt ca pot. De ce trebuie sa stam sa cascam urechile la cei (sau CELE) care spun „mamaaaa ce m-am futut aseara cu ala”, „da…fiind plictisita m-am gandit sa-i fac un sex oral”, „abia astept sa ma vad cu ea, poate i-o trag”, „lasa fata ca el e prost, ii fac un scurt si gata” etc. Adica toti injuram, ne enervam, spargem pahare, rupem tricouri, luam toate neamurile fotbalistilor dar de ce am ajuns sa zicem cuvantul „futem” mai des decat „multumesc”?!?! Chiar nu mai avem cat de cat un strop de intimitate in noi? Chiar suntem atat de depravati incat am uitat lucrurile elementare? Stiu, cu totii va ganditi la sex dar de aici pana la a tzipa in gura mare pe strada si spunand „m-aaaaaaam futuuuuut cu alaaaa” cred ca este ceva drum. De ce primul blog pe care il deschid dimineata, din pura intamplare trebuie sa ma intampine cu organe bagate si scoase, frecate si „lucrate” ? Vreau sa imi beau si eu ceaiul fara sa ma gandesc la ce a facut X aseara in pat sau ca Y a umblat cu tatal prietenului sau care defapt este doar un amant pentru ca ea il „vrea” pe varul prietenului tatalui lui fratisu’. Atatea imbarligaturi si atatea acte sexuale nici macar in filmele lui Ginger Devil nu vezi. Ne mai intrebam de ce in scoli, elevii de cls a 5-a fac sex in toaleta…ha, banal. Ne auzim in secolul urmator…..sex

