Peste tot se vorbeste numai despre acelasi subiect care nu are sfarsit si anume „mersul la biserica”. Ca sa fiu in ton si eu si ca sa nu ma abat de la regula nescrisa m-am gandit sa pastrez chestia asta credincioasa si sa va zic ca am ramas uimit (sau nu) astazi cand am citit ca un sot a ajuns din prea multa dragoste sa locuiasca in cavou cu sotia lui. Intelegem ca a iubit-o si inca o mai iubeste, ca era totul pentru el dar chiar sa ajungi sa traiesti intr-un cavou?!?!?! Despre cavou nu am ce spune, tot luxul se afla inauntru, calculator (nu stiu daca si internet), pahare, farfurii, flori chiar si odorizant Wick. Omul ala a hotarat sa-si petreaca tot restul vietii intr-un cavou din dragoste pentru…ea. Si cand te mai gandesti ca mai vrei sa-ti vina in vizita cate un prieten….

inspiratie: Libertatea

