Probabil ca ati intalnit multi care spuneau eu nu vor d’aia si nici d’aia. Neaprobari, pareri proaste, neinteresante sau mai pe inteles…de cacat. Nu am inteles niciodata oamenii astia. Se impart pe mai multe categorii printre care oameni cu un trai normal, saraci si bogati. Cum poate un om sarac sa ajunga intr-un palat si sa zica „e naspa”. Pai el care vine dintr-un tomberon vine si spune ca nu e pe placul lui palatul, asta de parca i l-ar da cineva. Eu nu-ti pot spune tie ca e urat sau naspa ce ai pentru ca stiu ca nu e corect, pentru ca atat poti sau poate pentru simplul fapt ca vreau sa te bucuri de ceea ce ai, atat cat ai. De ce trebuie sa spui NU atunci cand defapt trebuie sa spui DA? Inteleg ca prostia ia proportii dar chiar asa? De ce tu care bei un o bere la cea mai amarata bodega trebuie sa spui ca la restaurantul sau la fast food-ul unde ma duc eu e naspa? De ce trebuie sa zici ca adidasii mei sunt urati pentru simplul fapt ca tie nu iti plac pentru ca nu sunt cumparati din Obor la 5 ron 3 perechi? Daca ceri cuiva parerea este ok, „ba ia zi ma cum e, ce sa fac, cum sa fac etc” dar din moment ce o persoana doar iti arata sau vezi singur poti doar spune „sa stapanesti cu placere ce ti-ai luat”. Dar de ce mi-am facut eu vila cu 2 etaje ca tie nu-ti place, trebuia doar cu un etaj sau de ce mi-am luat o garsoniera amarata in Ferentari cand trebuia sa dorm in scara blocului daca nu aveam bani de apartament cu 5 camere (asta in timp ce tu stai cu bunica). Ce treaba are ca eu sau colegul sau tovarasul sau oricine isi cumpara tricou sau adidasi de 400 roni cand tu dai banii aia pe bautura sau pe chilipiruri in loc sa-ti iei ce-ti doresti pentru ca poti, DACA poti! Fiecare se intinde atat cat poate si cat ii permite patul. Nu haina il face pe om, dar atunci cand nu ai nici caracter, nici haine, nici minte si nici respect cred ca nu mai conteaza ca bei la bodega din Ferentari sau la Trattoria, Tonka ori Bellagio. Ca si vulpea, cand nu ajungi la ceva spui ca nu e bun…552_poza1

