Pentru inceput vreau sa va zic Hristos a Inviat. Dupa ce am mancat si am baut mai ceva ca niste porci morti de foame, m-am gandit sa fiu ultimul care scrie ceva pentru fanii mei deoarece am vazut ca toti au inceput cu subiecte chiar din ziua Pastelui. Sarbatoarea am petrecut-o la biserica pentru ca asa se face, pentru ca sunt credincios si pentru ca nu a durat prea mult. La biserica lumea era cata frunza si iarba, suntem un popor credincios chiar foarte pot spune asa ca profitam mai mult de sarbatori sa mergem pe la biserica pentru ca in rest intervin scuzele obisnuite, „nu am timp”, „am fost la cumparaturi”, „am probleme”, „nu e preotul meu (cine are)” etc. Parca nu a mai fost aceeasi atmosfera ca anul trecut probabil pentru unii alcoolul a fost de vina iar pentru altii poate somnul a fost cauza. Intr-un final toata lumea a luat „lumina” si toti au fost multumiti, mergand agale spre case pentru a manca cateva oua si ceva miel. Pentru ca azi este marti si pentru ca si astazi am hotarat sa stau acasa, deh…e bine sa fii patron, m-am gandit sa fac ceva folositor nu de alta dar parca ma plictisesc sa fac 350 zile/ an acelasi lucru. Bineinteles ca prin satele de la marginea Bucurestiului rromii au inceput Pastele cu bate, furci si pumni pentru ca asa este la ei traditia, asta special pentru hime care vroia sa stie ce scriu ziarele de azi. Ma voi duce sa-mi continui activitatea de zi de concediu, departe de acest blog amarat dar totusi aproape de voi. Somn usor!

