In dimineata asta m-am trezit cu un chef nebun sa….castig la loto. Cum sunt eu mai credincios de felul meu ma gandesc ca acum fiind Pastele poate poate se incumeta Dumnezeu sa ma lase sa castig si eu alea 8 milioane de euro. Tot stateam si ma gandeam „Cum e frate sa castigi la loto”. Fiind un impatimit al jocului Bingo care facea furori candva, chiar daca nu am castigat am zis acum sa bag si eu un bilet la loto si ma gandeam la vorba aia „norocul incepatorului”. Cum e sa castigi la loto? Ce ai face primul lucru dupa ce auzi al 6-lea numar extras care se afla bifat chiar pe biletul tau? Pe cine ai suna prima data? Unde te-ai duce imediat? Ai putea sa mai dormi in seara aia sau urmatoarea sau peste 2 seri? In afara de excursii, case, masini si investitii te-ai gandit ca poate merita sa dai un ban si la amarati? Ai mai ramane in Romania sau te-ai muta in alta parte??? Ti-ai schimba caracterul? Voi ce raspundeti la toate intrebarile astea? Nu vreau sa ma gandesc ca atunci cand vei castiga de bucurie iti va ceda inima si….ciuciu te mai bucuri de bani. Cred ca as cumpara oteveu’ dar doar ca sa fie schimbat sefu’ ca deh…daca tot merge bine si scoate profit ma gandesc ca poate nu-mi ajung 8 milioane de euro :-s. Cred ca mi s-a facut pofta de rahat. Rahat comestibil nu….. cu toate ca ar fi indicat sa mananci d’ala ca sa castigi si tu nu?loto_6_49_64564565

