Aseara stateam si ma uitam la Nasu’ pe B1tv. A fost invitat unul din „oastea” de avocati ai lui Gigi Becali si anume Gheorghe Mateut. Acest omulet a reusit sa ma enerveze la maxim prin vocabularul sau cu termeni neintelesi nici chiar de marele Florin Calinescu. Trecand peste nervi si peste faptul o fi justitia de cacat, ca i s-a intins o cursa lui Gigi, ca judecatoarea e o tarfa care linge unde scuipa si alte n rahaturi, am aflat 2 lucruri ciudate. Primul este ca Gigi nu poate fi inchis mai mult de 180 zile iar celalalt este ca JUDECATOAREA analizeaza cazul lui Gigi ca pe un caz cu autor…NECUNOSCUT. Adica cum poti sa inchizi pe cineva din moment ce tu nu stii cine este autorul faptei??? Pentru „sechestrarea” pe care a facut-o Gigi, legea prevede intre 7 si 15 ani de mititica. Eu care sunt un om normal, care isi traieste viata simplu sunt uimit de faptul ca acele jeguri in frunte cu „bosu” lor sunt pe la bere probabil iar un om care nici macar nu este recunoscut ca autor al faptei zace intr-o incapere de 6/5. Sunt tare curios ce se va intampla la sfarsitul procesului, acest Mateut nu mi s-a parut un om „normal” pentru ca evident nu stie sa vorbeasca normal decat in termeni juridici deci (sper) sa isi faca datoria acolo unde se pricepe cu toate ca judecatoarea si procuroarea imi put urat de tot. Sincer sa fiu, daca as fi in locul lui Gigi mi-ar parea rau ca nu le-am rupt capatzana acelor tzigani macar sa stiu de ce sunt dupa gratii cu atat mai mult cu cat poate lua 15 ani evident zic asta avand o sansa fffff mica dupa probe si tot ce detin pentru ca totul PARE doar o „joaca” pe care cineva a comandat-o special pentru a face ceva „sou” impreuna cu Becali pentru ca nu s-a respecatat NICIO regula judiciara pana la aducerea in arest  si chiar pe durata procesului. Habar nu am de ce am scris postul asta dar daca Gigi este la fel de periculos precum Fritzl inseamna ca eu sunt mai ceva ca Dumnezeu, stiu ca as vrea ca toti judecatorii sa ajunga in boxa acuzatilor in locul celor care sunt acum acolo si sa pot sa arunc in vant cate 25 de ani pentru fiecare pentru simplul fapt ca as putea.tb_240_266851_0803_judecatorie1

