Da….EL (zambet trist) face parte din categoria asta. Nu inteleg de ce blogosfera trebuie sa contina si astfel de cocalari carora le-ar sta excelent in alte locuri. In timp ce curatul de mine explica la inceputurile erei cum mi-am facut blog, acest specimen sef dobitoc s-a gasit sa-si impodobeasca globul cu o rubrica la fel ca si el adica de cacat. Sunt curios acesti „certati cu viata” de cate ori au citit DEX-ul inainte de a scrie. Nu de alta dar imi este imposibil sa cred ca organul care le tine loc de creier ne poate da peste ochi cu niste perle copiate din diverse reclame precum bivoli/gibon [ (grea engleza) necunoscuti pentru el]. Adica plm….el se compara cu un bivol si din ce punct de vedere? Am mai scris pe tema asta si nu mai vreau sa o fac din simplul motiv ca blogul meu este destinat exclusiv celor nesimtiti, proxeneti, hoti, tarfe si criminali deci el este un SEF al „bivolilor” si nu face parte din categoria asta ci pur si simplu din categoria animalelor si sa nu uitam ca „orice cacat poate sa fie sef”. hime….cea pe care o considera pipitza-blogăriţa este doar o „pipitza-blogăriţa” cu creier fata de un labar ca el. Pentru ca probabil nu va intelege unde se afla ironiile in povestea de mai sus, il voi lasa acum pe acest „bivol” din simplul motiv ca Salam al meu are treaba in gand cu neamul „cercopitecului” de la bunica la sora/frate/mama. Aaaa era sa uit….”sefule” incearca sa te straduiesti sa vorbesti putin mai legat decat mine nu de alta dar sa nu ajungi vreun Ciutacu si tu, cocalar pervers.

p.s. se vede ca este avid dupa trafic deci i-am facut placerea pentru ca si el mi-a adus 9989997898 de cititori….

UPDATE: Deoarece nu vreau sa fac mirc din blogul meu, acel copil gen „fratele lui curvette” (e la moda) s-a gandit sa ne explice logic, asa cum numai el stie, ca acum de Paste ne da organul lui, probabil pare complexat dar cred ca este normal, chiar nu ma supar sa se tina de cuvant si sa-mi dedice cate o rubrica in fiecare saptamana pe mizeria lui de blog avand in vedere ca reclamele nu ma ajuta si sper sa-si citeasca blogul non-stop. Daca aruncati un ochi in scarba pe rahatul lui aka blog, o sa vedeti niste greseli gramaticale mai ceva ca la un copil de clasa a 5-a si niste propozitii fara pic de sens, asta pentru ca tot se da el „sm3k3r” ca eu sunt „analfabet” (probabil nu stie sensul cuvantului) scuzandu-se acum, spunand „E ironii” chiar si la conjugarea verbelor. Nu o sa inteleg de ce copiii din ziua de azi (grav daca are mai mult de 15 anisori) pierd vremea pe bloguri cand exista CS sau Tom si Jerry. Eu ii urez Paste fericit pentru ca pot si speram sa se „lumineze” (doar 2 cuvinte de sm3k3rit stie: ia/luati pula)[foarte intelectual tipu’]. Capitala este deja prea mica pentru „toti”.

p.s. daca mintea nu-l ajuta macar noi sa-l ajutam sa scrie ceva pe jurnalul sau mizer….hai ca putem!

