Aseara mi-am luat tec-ul, punga de seminte si m-am asezat sa ma uit la meci. Un meci nebun, minunat cu toate ca nu imi place fotbalul din Anglia (desi simaptizez cu Manchester si putin cu Liverpool :D), cu toate ca nu sufar Chelsea m-am uitat si nu mi-a parut rau. Intr-un fotbal in care nu exista scandaluri, puscarie, catuse, mita, Nicolita, Borcea si altii am vazut doar un joc adevarat. Chelsea – Liverpool mi-a adus aminte de un Manchester – Real. Daca eu care nu am probleme cu inima aseara am fost cat pe ce sa chem Smurdu’ nu vreau sa ma gandesc ce au facut cardiacii. Scorul a fost unul nebun, (2-0; 2-3; 4-3; 4-4) unul pe care nu o sa-l vad in Romania nici un 50 de ani, probabil singurul care se poate apropia este acel faimos Dinamo – Foresta 4-5 dupa ce pechinezii au condus cu 4-0 chiar la ei acasa. Cine ar fi crezut ca dupa ce in tur Liverpool a pierdut cu 1-3 va reusi sa faca un asemenea meci in returul cu Chelsea? Normal de cativa ani Liverpool este echipa surprizelor in Champions League (vezi Milan – Liverpool dupa 3-0 la pauza, Liverpool a invins etc). Un meci superb pe care ar fi meritat sa dai si 100 euro ca sa-l vezi, nu aveai ce sa regreti. Acum ma trezesc la realitate ca doar vineri joaca Stelutza deci trebuie sa-mi refac doza de calm aferenta fiecarui meci al lui Banel. Hai Banel!chelsea_celeb_liverpool_despair_1

