Pentru ca am vazut ca lumea chiar dezbate si altceva in afara de Gigi Becali la inchisoare, OTV, pitzipoance, cocalari, emo, politica si sport m-am gandit sa scriu din nou ceva…..interesant (cred). Pentru ca stiu ce puteti, pentru ca mi-ati aratat ca vreti mai mult, pentru ca va place vreau sa va lansez o noua provocare. Vreau sa va intreb care credeti ca sunt atuurile partilor masculine si care sunt atuurile partilor feminine. Aparent pare ceva simplu dar nu este chiar asa. Vreau sa intrati in amanunte si sa veniti cu lucruri concrete. Astept pareri de genul „barbatul are barba si e sexy”, „femeia il are pe vino-n coa’ ” etc. In afara de „moaama ce buna e asta” si „mama fata ce tare e tipu” mai exista si altceva? Probabil ca asa cum nu am gasit nici persoana care sa vina si sa zica „da eu iubesc pentru bani un batran” probabil nu o sa gasesc pe nimeni care sa zica ceva „diferit”, evident ca persoanele alea exista pana si in blogging dar stau ascunse ca deh, nu da bine sa se faca de caca(o). Vreau sa dezbatem orice fel de idee bineinteles se exclud poponarii si lesbienele pentru ca totusi nu am ajuns la stadiul de blog poponaro-lesbian. Astept sa vad ce va coace mintea si ce va spune…”inima”.atractie-sexuala

