Vazand ca astazi este Luni si ca totul se reia ca si saptamana trecuta, m-am gandit sa continui in aceeasi maniera jenanta cu si despre femei-barbati. Pentru ca la postul anterior femeie-barbat, toata lumea a cazut de acord…sau nu, propun ca de aceasta data sa pun piciorul in prag, sa fiu eu cocosu’ si sa zic gata. Poate vi s-a intamplat si voua sa mergeti pe strada, in cluburi, pizzerii, restaurante etc si sa vedeti un barbat si o fetita dupa care sa exclamati „Ia uite-l si pe bunic a iesit cu nepoata la plimbare…dar ce nepoata are!!!” Ei bine dragii mei ea nu este nepoata, ea este chiar iubita lui. Da, acel mosulica de 50-60-70 de ani umbla de mana cu o pustoaica. Evident cazurile sunt si invers dar trebuie sa recunoastem ca intr-o proportie muult mai mica (adica bunica cu nepot). Vreau si tind sa cred ca exista in blogosfera (SI in blogosfera) macar o „nepoata”, macar o pustoaica care sta cu un mos caruia ii atarna mucii si abia isi duce zdrentele pentru simplul fapt ca are $$$$. Vreau ca aceea…fetitza sa nu zic altfel, are tupeul sa iasa in fata blogului meu si sa zica DA, EU SUNT ACEEA, IMI PLAC BANII!!! (se exclud bloggeritele de caterinca). Sper sa nu va dati lovite acum si sa spuneti „Eu nu…” vreau sa vad cum vorbeste ura din voi, cum vorbeste nebunia dupa $$$, vreau sa vad eu cu ochii mei ca recunoaste cineva ca un barbat trecut de 40 de ani este atragator, va face sa va simtiti femeie, va ofera clipe de neuitat sau sa ziceti pur si simplu „DA, E PROSTUl MEU SI CE?? OFTICATI-VA VOI!!! Nu prea cred….

p.s. chiar a fost cutremur weekendul asta??? eu sunt mai nesimtit la cutremure si d’aia intreb…

Iata si o melodie noua care se potriveste: https://alexxutzu.files.wordpress.com/2009/04/11puya-pustoaica-feat-lora1.gif11puya-pustoaica-feat-lora1familia_dichiseanu_841406438

