Pentru ca stiti bine ca sunt un incurabil al presei, m-am trezit azi cu gandul ca este vineri, ca ziua de munca isi schimba denumiera in zi de leneveala si ca siguuuur azi o sa gasesc ceva in presa. Nu m-am inselat, am gasit aceleasi lucruri „normale”. Pe prima pagina MAREE din libertatea ni se prezinta „soul” erotic al SENZATIONALEI Alina Plugaru din Bulgaria unde a dat gata 123123123 de barbati (curiosii il pot vedea AICI). De departe stirea care mi-a „placut” „enorm” a fost una haioasa (zic eu) si anume…. „De ceva vreme, soţul îmi pune cătuşe când facem sex. Mi se pare cam ciudat că aşa, dintr-odată, după şase ani de căsnicie, vine cu această pretenţie. Credeţi că e masochist? Valerica, 32 de ani, Miercurea Ciuc.” Dupa numele ei, Valerica cred ca m-am lamurit si ce sot are si ce fata face cand ii pune catusele si cat tine o partida de AMOR. Eu as fi chiar REVOLTAT daca cineva mi-ar zice de ce nu-i pun catuse partenerei sau de ce ea nu ma leaga cu sfoara de calorifer si de ce nu ma ma bate cu coada de matura din debaraua bunicii. Era sa uit stirea ca niste apropiati (basinosi) ai lui Sandu Geamanu’ au fost saltati de politie pentru trafic de droguri dar oricum scapa pentru ca „Baietii lui nu minte si este cinstiti”.

