La indemnul lui hime care mi-a zis ca de ce scriu mereu de femei ca nu este corect si ca trebuie sa scriu si despre barbati m-am apucat de acest minunat post. Uite ca am ascultat sfatul unui adevarat sensei si m-am hotarat sa scriu despre masculi. Intotdeauna a existat un „razboi” intre femei si barbati, ca barbatii sunt numai dupa sex ba ca femeile cauta doar bani etc. Treaba este complicata….nu o sa pot detalia ca aici sau ca aici saaaaaauuu ca aici pentru simplul fapt ca….deh eu sunt mai feminin de fel. Barbatii stim cu totii cum sunt, unii mai retrasi care se gandesc la femei abia in viitor, unii macho (cam toti azi) care merg numai prin cluburi, poarta ochelari de soare chiar si noaptea sau chiar la metrou dar ce conteaza atat timp cat ei se cred sunt macho, sunt barbatii care isi doresc o fata buna (la suflet) langa ei si atat si bineinteles in aceeasi categorie cu macho aia sunt si cei care schimba femeile ca pe sosete…azi o noapte cu una, maine cu alta evident dupa mii de „povesti” de impresionare. Evident ca mai sunt si alte specimene, nu stau sa le enumar pe toate acum poate in partea a II-a daca o sa existe una. In momentul asta, totul sau 89,999% daca nu chiar mai mult de atat se rezuma doar la sex, experiente sexuale adevarate incepand cu 15-16 ani. Viitorul este sumbru cel putin asa il vad eu dar ce conteaza ce vad eu, si barbatii inseala si femeile la fel totul este o chestie cat de cat generala evident cu exceptiile de riguare. Acum depinde de norocul fiecaruia ce gaseste, sincer sa fiu nu pentru ca sunt barbat dar parca femeile, pustoaicele sau cum vreti sa le ziceti din zilele astea parca cauta….actiune, adrenalina, simt nevoia sa planga sau sa traga in tzeapa deci nu plang de mila nici pe unii nici pe altii dar nu ascund ca am un saculetz de dispret pentru o mica-mare majoritate din femeile de azi. Am uitat ca era vorba despre barbati in postul asta dar ca sa fie si femeile fericite zic ca poate si unii barbati „o merita”. De obicei barbatul este cel care se gandeste primul la o femeie si chiar evident dar femeile cred ca sunt mai…perverse, nu arata tot timpul si nu toate ceea ce vor dar in mintea lor este o adevarata mina de idei, ganduri, perversiuni sau cum vreti sa le ziceti voi. Repet ca nu totul este valabil pentru toti, exista si exceptii dar am mai zis, ce conteaza ce crede mintea mea prajita, conteaza ce vreti voi sa ganditi oricum am frigiderul gol asa ca puteti sa mi-l umpleti. Pana la postul viitor (daca o sa fie) despre barbati va zic doar….tine-ti aproape.sex-wars-10

