Asa cum am spus, m-am gandit sa fac ordine in sifonierul meu aka blogroll, pentru ca am persoane care stau acolo din diverse motive, nici eu nu le stiu probabil ca unii pentru trafic altii pentru ca ne-au placut blogurile (reciproc) iar altii pur si simplu din dorinta de a aparea intr-un blogroll. Le multumesc celor care au fost pana acum aici si le multumesc pentru ca m-au pastrat pe blogul lor, nu inseamna ca daca ii sterg nu o sa mai arunc un ochi si pe blogul lor din cand in cand si sper sa nu fie luata masura asta ca pe o razbunare cu furci, topoare si cutite sau ca pe un lucru urat iar daca se ia asa…asta e. Nu vreau tafic si nici reclame, vreau sa pastrez in blogroll strict ceea ce citesc si ceea ce imi place si sunt bineveniti toti cei care au un blog care cred ca este atractiv. Le multumesc lui Alyx, vaduvaneagra, descopera100, Oltenasul, cgc si Blog de sport (M-a lamurit Cristi printr-un mail ce si cum). Ii rog pe cei mentionati sa ma stearga din blogroll-ul lor. Promit ca o sa va mai vizitez din cand in cand sa vad ce mai asterneti pe acolo….Pa

