Dupa multi ani am ajuns sa ma uit la un meci al Stelei impasibil, da total anormal dar real. Am tot zis ca se trezesc baietii, ca-i rupe Lacatus la antrenamente ca, ca, ca….dar deja ma mint ca un copil mic. Trebuie urgent sa dispara „jucatorii” precum Lovin, Zapata, Toja, Ov. Petre, Nicolita si trebuie sa intre jucatorii tineri pe care Lacatus ii pune sa frece ghetele pe marginea terenului. Toti portarii prind zile senzationale cu noi, toti jucatorii care nu au marcat niciun gol inscriu prima data impotriva noastra, tot timpul avem ghinion si ne fura arbitrul dar pana cand ne tot amagim? Tot respectul pentru JUCATORUL Lacatus dar ca antrenor este 0 precum Hagi si altii. Poate ca face bine echipei faptul ca Gigi este la puscarie dar pana nu se schimba tot si cand zic tot ma refer la Gigi, Argaseala, Lacatus si intreg staful tehnic alaturi de jucatorii de mai sus nu vom putea cere din nou performanta si joc spectaculos. Nimic nu merge, de la sistemul deja obsedant cu un singur atacant (de parca suntem echipa de divizia B), sistemul 4-1-4-1 si pana la transferuri totul este praf si pulbere. Deja cand scriu asta oltenii ne-au umilit printr-un gol magistral trecut printre picioarele jenantului Zapata si parca am impresia ca nu ne meritam locul in Liga 1. Sincer imi doresc sa vad Steaua frumusel in liga a 2-a batandu-se pentru promovare macar asa poate se trezesc la realitate. Mi-e scarba de echipa, de joc, de conducere, de antrenori, de site-ul echipei si chiar de marea majoritate a suporterilor „ultrasi” asa cum se numesc ei daca iau o bere la bord si arunca o bricheta. Mi-e scarba de tot….DEMISIA!goian

