Circuland zi de zi prin capitala noastra draga ma tot gandesc cum ar fi fost acum legea aceea cu numere pare si impare. Nici bine nu s-a impanzit capitala de camere de supraveghere si de radare ca domnii „militieni” s-au gandit ca prea stau degeaba si au zis hai sa facem o lege. Legea spune ca daca tu vei da masina unei alte persoane iar aceea persoana trece pe culoarea rosie sau face orice alta infractiune, consecintele sa le suporti tu si nu respectivul cum este acum. Pai la mintea de gaina pe care o au ei nici nu puteau sa dea o lege mai desteapta decat asta. Eu ii dau masina lu’ Ion (daca esti destept nu dai masina nimanui) si ala daca trece de 10 ori pe culoare rosie, depaseste coloana la semafor si da peste 5 pietoni eu trebuie sa suport mititica in locul lui? Eu stau si ma uit acasa linistit la meci si pentru asta sa raman fara permis???? De ce nu se da o lege sa se taie in carne vie pentru cei care gresesc, care omoara oameni pe trecerea de pietoni, care trec pe rosu fara nicio retinere, care depasesc coloana de la semafor cu o sfidare totala??? Eu zic ca cel care e prins la volan ala trebuie sa plateasca pentru ca in stilul asta la cum se inmultesc bizonii in trafic o sa ajungem un fel de China dar cu un IQ muuult mai scazut pentru regulile de circulatie. Aaaaa si inca ceva….am fost mereu pentru egalitate intre femei si barbati dar sper sa traiesc si sa prind ziua cand un „luminat” o sa vina si o sa zica ca femeile nu mai au voie sa conduca!3905