Stand mai mult mort decat viu pe canapea am dat din greseala pe Prima Tv unde l-am vazut pe cel mai nesuferit om (chiar mai nesuferit decat Jiji) cel putin pentru mine si anume Serban Huidu(uuu). Nici bine nu am zis ca schimb postul pentru ca deja ochii mei o luau razna ca a aparut…cine credeti, Dan Diaconescu. Am oprit timpul, mi-am chemat toate neamurile, am dat telefoane si mesaje pentru ca altfel nu se putea. Colac peste pupaza nu eram eu deja destul de mort ca Danutz a vrut sa ma termine de tot spunand ca a fost in Austria sa inspecteze terenul pentru un Oteveu austriac!!! WTF?????!!!!!!! Adica nu e de ajuns ca ne-a stresat, ne-a tampit, ne-a prostit, ne-a cretinizat si mai mult, ne-a bagat in sange scandalul si barfa ca acum vrea sa ajunga si pe la austrieci? Pai mai tata cu aia ce oi avea? Normal este prea multa liniste pe la aia si te-ai gandit sa le faci viata un „sou”??? Danutz zicea ca a fost uimit ca nimeni nu vorbeste despre Josef Fritzl care a violat-o pe fata aia atatia ani, adica cuuuuuuuuum sa nu vorbeasca nimeni, cuuuum sa nu fie scandal si nebunie si peste granita??? Putem sa ne asteptam de acum sa introducem in grila noastra de programe si Otv Austria, Otv Ungaria, Otv Germania etc. asa ca daca se apuca de emisiuni de scandal toata populatia tarii sa nu va speriati, sunt doar otv-uri mai mici. Pregatiti-va pentru oteveizarea populatiei si tuturor tarilor care ne inconjoara si nu va ganditi la antidot pentru ca nu exista pentru virusul asta…dan_diaconescu_m31

