S-a mai dus o saptamana din viata mea si asa scurta, fara intamplari SENZATIONALE doar cu trezirea dupa noua ora a fost ceva mai dificil. Nu am nici cea ma mica vaga idee de ce scriu postul asta, acum ar fi trebuit sa dorm cu capul pe tastatura nu sa tastez dar iata ca are si lumea partile ei ciudate… Am vazut un meci Romania – Serbia care ne-a demonstrat (pentru a 9999999 oara) ca suntem jalnici, n-am avut nici macar placerea sa-l vad pe Banel in primul 11, fac pariu ca ar fi dat un autogol muuuult mai spectaculos decat Stoica dar Piti ca de fiecare data s-a gandit sa nu-mi faca pe plac. Tot weekend-ul meu a fost plin cu desenele de la Cartoon Network, macar alea sunt mai amuzante (sau nu?) decat un meci al nationalei. Tin sa precizez ca nu am tinut lumina stinsa (ptr curiosi), o sa o tin stinsa pentru tot restul vietii pe lumea cealalta, macar aici sa ma bucur de electricitate ba mai mult nu am lasat apa sa curga 3 zile si 3 nopti, am stricat liftul, am rupt copacii din fata blocului, am furat palmieri din centrul capitalei, am calcat florile de la Univesitate ca doar asa trebuie noi romanii sa „ingrijim” natura….nu?boring-774337

