Pentru ca stiu ca hime isi dorea sa ma auda spunand „am ascultat radio”, ii fac pe plac si chiar asa este, am ascultat radio azi. Am ajuns la concluzia ca cineva m-a blestemat, am parte numai de lucruri „normale”. Probabil ca eu prind doar o anumita parte din emisiunile de dimineata de la radio pe care voi le sariti sau poate nu. Niciodata nu am inteles oamenii care ajung pana la sinucideri doar pentru…iubire. Adica in viata poti sa ai noroc sa gasesti o a doua iubire la fel cum ti se poate acorda si o a doua sansa, corect? Buuuun, atunci nu inteleg de ce oamenii ajung sa recurga la lucruri atat de…extreme. Astazi la radio unu o iubea pe femeia care nu mai era cu el cam de cand s-a angajat la noul ei loc de munca. Mai exact pana cand seful ei a inceput sa ii faca avansuri, sa se dea la ea, sa ii zica cuvinte dulci, mai exact si mai pe romaneste sa „i-o traga”. Tu te duci ca femeia buna si cuminte sa te angajezi, sa castigi un ban cinstit cand te trezesti ca ala de te-a chemat la interviu iti face avansuri. Normal tu te gandesti ca poate ai avantaje ca iti mareste salariu si oricum esti o curva iar banii „e” tot ce conteaza la tine si zici „de ce nu?”. Omul era disperat, ajunsese sa faca ORICE adica ORICE doar ca sefu’ sa ii dea drumul, sa o trimita acasa, sa-i dea papucii pentru ca o iubeste muuuuuuult de tot si alta femeie nu mai poate sa existe pentru el. Ce rost are sa te milogesti de o persoana, sa cersesti iubirea care oricum o da oricui are bani cand poti foarte usor sa iti vezi de treaba ta si sa ramai totusi barbat nu sa ajungi un cersetor de sentimente triste si false. Stiu ca multi o sa ziceti clasicul „eu nu fac asa” dar in realitate toti vreti o discutie, o explicatie, „de ce, pentru ce ai facut asta” cand stiti ca raspunsul este diferit mereu dar cu acelasi inteles : „tu esti prost, el e mai bun deci PA”. Stim cu totii ca prost nu e ala care cere (adica sefu’ in cazul nostru) ci ala care da (adica femeia) deci incercarea moarte nu are pentru oricine dar mai trebuie si putina gandire zic eu nu? Deja m-am enervat, stiu e un subiect banal dar a trebuit sa ma descarc pentru ca ma gandesc sa legalizez trasul pe roata ca la rascoale macar daca vor femeile de genu’ asta sa si-o traga, sa si-o traga „bine”.tras-roata1