Pentru ca in zilele noastre toti banii se fac din relcama, aparitii la oteveu si circ nu puteam sa fiu ocolit si am primit o propunere pe care probabil si unii dintre voi ati primit-o. Este vorba de un parteneriat cu un site de joculete in care ca va aparea banner-ul meu iar la mine pe blogulet vor fi afisate jocuri. Am inteles ca fac schimb de banner cu persoanele pe care le am in blogroll, cu cei care cred ca este ok sa fac acest schimb dar asta nu inseamna ca vreau sa schimb banner-ul cu oteveu, nu? Cererea suna cam asa:

„Buna ziua,

Numele meu este Dragos Draghici si doresc sa inchei un parteneriat cu blog-ul dumneavoastra.

Parteneriatul consta in plasarea unui link in blogroll-ul blogului dvs., iar noi va plasam un baner de dimensuni 125×125 in pagina de afisare a trei jocuri din cadrul site-ului http://www.******.ro

In cazul in care sunteti de acord cu acest parteneriat, asteptam un e-mail cu baner-ul dumneavoastra de 125×125.

Cele 3 jocuri sunt alese aleator de sistem si primiti linkul catre ele in momentul in care va dati acceptul pentru acest parteneriat.

Multumesc anticipat,
Dragos Draghici.”

Cand am scris primul post pe acest blog ideea mea a fost sa scriu ce vreau, sa aflu pareri si idei si sa am ce sa citesc in alte parti. Prin urmare NU vreau sa-mi fac reclama pe alte site-uri, bloguri sau prin alte locuri, probabil cand ma va afecta criza o sa ajung sa-mi lipesc afise cu numele blogului meu renumit pe toti stalpii capitalei. Daca am facut schimb de banner cu cineva din blogroll sunt doar persoane care nu au trafic mare, persoane la fel ca mine care scriu din placere pentru voi. Pentru ca v-am bagat in ceata de tot in final tin sa fac un rezumat care suna cam asa: Fac schimb de link/banner doar cu persoane care scriu din pasiune sau in scopuri de blog personal fara alte site-uri de promovare sau publicitate iar in fond schimbul de banener consider ca este doar un moft/moda de moment 🙂 Spor la scris…

