Cum deja stiti am devenit obsedat de ziarele de pe la noi, mai exact Libertatea. Cum scot zi dupa zi numai scandaluri EXCUSIVE si SENZATIONALE, astazi chiar au scos un subiect zic eu, BOMBA. O stiti pe fetita aia bruneta care este si ea vedeta, Daniela Crudu, despre ea este vorba, nu am nimic cu ea chiar este mai simpatica decat muuuulte vedete de pe la noi daaarrrr este si microbista🙂 Ea ne dezvaluie ca atunci cand se uita la meciuri, are o tinuta foarte….sexy si anume sta doar in chilotei si in sutien. Hmmm….eu m-am gandit ca probabil se infierbanta atat de tare, are emotii imense cand atinge Nicolita mingea si transpira iar ca sa nu isi unde hainele s-a hotarat sa stea in sutien si chiloti. Bineinteles ca nu m-am gandit bine pentru ca bruneta a observat eaaa ca daca sta imbracata nesimtit de „lejer” echipa ei favorita castiga! Pai daca chiar are dreptate sunt dispus sa-i platesc eu 90 de minute cat tine un meci ca sa vina sa se uite cu mine la meciurile Stelei poate asa ajungem si noi campioni. Acum intrebarea mea cea SENZATIONALA, EXCLUSIVA, IN DIRECT SI IN RELUARE esteee: Cate dintre voi, fetelor, va uitati la meciuri in chiloti si sutien (cele care se uita)??? Intrebarea este doar pentru FEMEI nu si pentru cei care sunt de sex masculin si stau cu berea pe burta DOAR in chiloti in fotoliu si il injura pe Pulhac sau pe Banel. Nu incercati sa mintiti ca nu va uitati la meciuri pentru ca in ultima perioada femeile au inceput sa invadeze stadionul si mai mult de atat le place si cand degajeaza portarul sa strige din toti plamanii lor de fetite mici si nevinovate traditionalul „Suuuugi ****…dinamo”. Deci fetitelor microbiste e momentul sa ramaneti in sutien si chilotei si sa raspundeti la intrebare! Succes….ca o sa aveti nevoie🙂daniela_crudu_fhm2